keskiviikko 16. kesäkuuta 2010

Valpas vahtikoira

Usma lähti taas Lappiin paimenkoiraks. Mä jäin kotiin pitään blogii ja vahtiin pihaa.
No joo, myönnetään, etten mä ihan hirveen raivokkaalta jaksanu näyttää, vaikka naapurin kissa kulki melkeen mun kuonon edestä ohi, kun noita kuvia otettiin. Mut oli mulla ihan hyvä syy. Olin just tullu pitkältä pyörälenkiltä. Pääsin nimittäin taas niitten kivojen ihmisten lainakoiraks metsälenkille, kun korkeempi on poissa, eikä toi matalampi jaksa mun kanssa juoksennella.

4 kommenttia:

  1. Valppaana voi lla vaikka nukkuis, luulee peikko.

    VastaaPoista
  2. Ihastuttava katse Seitalla. :) Pääasia ettei naapurin kissi silmille hypi, eihän sitä tarvitse turhaan nousta vouhottamaan.

    VastaaPoista
  3. Onkos teilläkin turkki ohentunut näin kesäksi?

    Minä kun olen nimittäin kiinnittänyt huomiota, että Tahvo taitaa olla nyt kesäksi vähän pudottanut turkkiaan. Oli mielestäni paljon muhkeampi vielä tuossa keväällä kuin nyt.

    VastaaPoista
  4. Juu.. ilman muuta ,-)

    Niinpä ja onhan noita jo nähty. Niitä on toisessa naapuritalossa ainaski kuus, niinku meilläkin, wind-up-toy :)

    Joo on,Marika. Mullon vaan tämmönen ihan ohut angorapaita päällä, vaikka mulla on yleensä pitempi turkki ku Usmalla. Usmalla sen sijaan tuli karvanlähtö aiemmin ja nyt sillon ihan komee, paksu kesätakki :)

    VastaaPoista