lauantai 22. tammikuuta 2011

Tuhannen taalan paikka

Mullon nyt kyllä tuhannen taalan paikka kerätä näitä rapsutuksia vaikka varastoon, kun kaikki tahtoo möyhiä mua massusta ja kokeilla onko siellä pentuja.

Kyllä mulle mainiosti tämmönen rapsukuuri passaa ja herkkukuuri kans. Mä näin, kun ihminen tilas eilen kaikenlaista uutta ruokaa nettikaupasta, kun mä en tykänny siiitä Eukanuban pentukuiviksesta, jota se tarjos.

Kummasti mullon kyllä ruokahalu palannu muutaman viikon tauon jälkeen, joten kai siellä tosiaan on niitä pikkukoiria, jotka kans tahtoo paljon ruokaa, että jaksavat kasvaa.

2 kommenttia:

  1. HAssu kuva. Ensin Usma näytti siinä ihan apinalta :) Peikko ei uskonut.

    VastaaPoista
  2. Juu ei, en suostu olemaan apina, vaikka matalampikin väittää usein, että mä sekä näytän, että kuulostan semmoselta, Isopeikk

    VastaaPoista