maanantai 9. toukokuuta 2011

Ylensyöntiä

Meidän ihmisillä on nyt ollu niin kiirus, ettei uusia kuvia ole otettu. Toi on melkeen kaks viikkoo vanha ja hyvä niin....Mä oon nimittäin vähän...hmmm..kasvanu - tosta vyötärön ympäriltä.

Mä oon viettäny paljon aikaa Ainun kanssa ulkotarhassa, kun ihmisillä on ollu menoa. Siks mä oon syöny aina ku Ainukin ja nyt oon sitten semmosessa kunnossa, ettei mussa ikinä ennen oo ollu näin paljo koiraa. Ei mulle myöskään ole koskaan ennen maistunu ruoka tällä tavoin ja siksi matalampi onkin antanu mun syödä ihan rauhassa. Olihan se pentujen hoitaminen sen verran kuluttava sessio, että nyt tarvii kerätä kroppaan lisää vitamiineja ja vähän massaakin.

Ainukin kävi eilen ensimmäistä kertaa elämässään pitkällä autoreissulla ilman mua. Se oli kuulemma ollu kylässä kiltisti. Ei edes pissiny mattoon. Hyvä niin, vaikka mua kyllä vähän huolestutti, että ne vie sen meiltä pois ihan kokonaan.

Tänään se kävi sit ekalla rokotuksella. Painoa oli jo 7,5 kiloa, melkeen saman verran ku mulla kuukautta vanhempana, vaikkei se mikään pullero oo. Se kai vaan meinaa kasvaa tosi isoksi isona.

4 kommenttia:

  1. Meidän Utu painaa nyt noin 6,5 kiloa. :) vielä olis kiinniotettavaa!

    VastaaPoista
  2. Jospa Utu on tiivistettä. Paljon ytyä pienessä paketissa ;-) Ainu olikin viimeiset viikot Murrin kanssa pennuista suurin ja Utu Uulan kanssa pienin.

    VastaaPoista
  3. Tarhassa taitaa huvitukset olla sitä syömistä ja nukkumista.

    VastaaPoista
  4. Niin se taitaa olla, Isopeikko..

    VastaaPoista