torstai 15. heinäkuuta 2010

Festarikoirana

Eilen mä pääsin ihmisten mukaan musiikkifestareille. Oli siellä muitakin koiria. Mä leikinkin ainaskin kolmen kanssa.

Enimmäkseen se musiikki oli ihan kivaa ja me oltiin aina vähän kauempana sieltä, missä soitettiin, ettei mun ottais korviin. Viulut vielä menettelee, mutta säkkipillistä en kyllä tykkää.

Mua kävi rapsuttaas ainaski miljuuna ihmistä ja mun omia ihmisiä nauratti, kun ne yritti arvailla, mitä rotua mä oon. Villakoiraks ei sentään kukaan luullu, vaikka sanoivatkin, että mä oon pehmee.

Pehmoleluna oleminen ja vieraiden ihmisten kanssa seurusteleminen on vaan yllättävän rankkaa. Välillä piti ottaa torkut puun alla.


2 kommenttia:

  1. Kyllä olet, Usma taas jättänyt merkin ja pehmeän paikan monen ihmisen sydämeen.

    VastaaPoista
  2. Ai te ootte käynyt meidän naapurissa. :) Harmi, ettei nähty. Me ollaan oltu ihan kiinni remonttihommissa, ettei oikein mihinkään oo ehtinyt.

    VastaaPoista