maanantai 7. maaliskuuta 2011

Ihmeellinen juttu

Tänään mut vietiin sinne eläinklinikalle. Oli tarkotus leikata pois se kasvain, mutta uskokaa tai älkää, niin mitään pois leikattavaa ei löytyny!

Viikko sittenhän sitä möllykkää tutki ja käpälöi yks toinen eläinlääkäri. Vielä kolme päivää sitten se oli niin iso, että se täytti matalamman kouranpohjan kokonaan ja teki tosi kipeetä mun pepussa. Nyt se oli poissa.

Eläinlääkäri kertoi, että on nähny uransa aikana yhden samanmoisen tapauksen. Se sanoi, että se johtui jostain harmooneista ja voi tulla takas seuraavalla kerralla, kun mulle tulee juoksuaika, eikä se tietysti ihan vaaraton oo.

Sitä se ei oikeen osannu selittää, kuinka se niin nopeesti katos. Arvaili vähän, että mä olsin purru sen irti, mutta en oo.. Teki kyllä mieli, mutta oli se niin iso möykky, etten uskaltanu.

Nyt me ollaan vaan hirmu onnellisia ja vähä väsyneitä. Mun vauvat on sulosia, vaikka Ainu ja Murri yritti jo karata kotoa. Matalampi sai kumminkin ne kiinni puolessa välissä työhuoneen mattoa...

Joskus myöhemmin tänä keväänä multa vissiin leikataan vauvantekovehkeet pois, ettei näin kävis enää uudelleen, mutta sitä mä en murehdi vielä. Mun ihmiset on kuulemma nyt vaan hirmu iloisia musta ja mun vauvoista ja me yritetään nauttia noista ipanoista entistäkin enemmän, kun tiedetään, että ne on mun ainoat.

15 kommenttia:

  1. Voi kun olemme onnellisa puolestasi Maiju, toi iso kokonen mies, emäntä ja mä Peto. Pitää tulla suo joskus moikkaa, oot niin nättikin ;) t. Petuli-poika

    VastaaPoista
  2. Eikä! =D Hyvä että on patti poissa ja ihan ilman mitään rasittavia leikkauksia.. ja muksut näytti olevan iloisia äipän paluusta :)

    VastaaPoista
  3. Nämä iloiset uutiset mun tarttee heti kertoa Norjaan asti. Sielläkin on oltu huolissaan.

    VastaaPoista
  4. Onnea Onnea, perheonnea sinulle Usma!

    VastaaPoista
  5. Usma, olet todella onnekas! Nauti pennuistasi!

    VastaaPoista
  6. JEEEE! Upea uutinen :D Ollaan niin iloisia täällä, ettei oikein voida edes ymmärätää kuinka iloisia sillä ollaan!

    VastaaPoista
  7. Onnea paljon iloisesta uutisesta mulla ihan itku tuli, kun olin niin iloinen. Taivaan isä huolen pitää pienista ja isoista. Niin Usmasta ja vauvoistakin. Rakkautta ja siunausta koko perhelle. Taina ja sasu-koira

    VastaaPoista
  8. Mahtavaa!! Täälläkin ollaan iloisia puolestasi. Nyt nauttikaa olostanne ja toisistanne kaikki siellä, niin neli- kuin kaksijalkaiset. Hali sulle Usma.

    VastaaPoista
  9. Upeaa.
    Tiedätkö mitä Usma, sun vauvat ovat kasvaneet aivan kamalasti. Ovat jo aika mötiköitä. Olet hyvä äiti.

    VastaaPoista
  10. Ihania uutisia! :)

    Ja ihanaakin ihanampia pentusia! <3 Peku iski :D

    VastaaPoista
  11. Kiitoksia onnitteluksista. Me ollaan kyllä kaikki nyt tosi iloisia ja helpottuneita:)

    VastaaPoista
  12. Mukava kuulla iloisia uutisia! :)

    VastaaPoista