tiistai 24. helmikuuta 2009

Seitapeto

Mulla pitäis kuulemma olla joku murkku, mutta arvatkaa vaan, kuka meillä on edelleen se, joka käyttäytyy huonosti. Toi pikku peto ja kannibaali ei vieläkään tajuu, että toisiin sattuu, kun se puree. Kai mun pitäis purra sitä yhtä lujaa takaisin, mutta emmä viitti, kun semmonen on mun mielestä rumaa.

Tänään mä pääsin taas korkeemman ihmisen mukana töihin. Me mentiin autolla joka paikkaan ja välillä mä sain kattella pihalla narussa, kun ihmiset parveili kadulla. Yks ihan kiva sauvakävelijäyyppi tuli oikeen läheltä jutteleen mulle, mut mä yritin muistaa, mitä matalampi ihminen on tolkuttanu mulle. Se nimittäin sanoo aina, että kiltti pitää vieraille olla, mut jos joku kysyy, et voi onko sut hylätty, lähdetkö meille, niin pitää heittäytyy tosi viileeks ja sanoo, et ei oo, mua tullaan ihan kohta tästä hakemaan. Muuten voi kuulemma joku vaikka pihistää näin söpön koiran. Tossa aika lähellä oli yhelle lapinkoiralle kuulemma silleen käyny. Mahtoi sen ihmisille tulla sitä ikävä.

1 kommentti: