perjantai 13. heinäkuuta 2012

Kultturelli koira

Eilen kävin taas Kaustisen kansanmusiikkijuhlilla. Mä käyn siellä melkein joka kesä, paitsi silloon, kun ihmiset ottaa mukaan Ainun. (Seitaa ne ei oo vielä ottanu, kun ne arvailee, että me Ainun kanssa varmaan nautitaan enemmän semmosesta vilskeestä ja vilinästä). Kyllä Seitakin vilinästä tykkää, mutta ei kauheesti kovista äänistä. Siellä soi musiikki aamusta iltaan. On hirveesti ihmisiä ja aika paljo koiriakin.

Tosi monet ihmiset tuli kysymään saako mua rapsuttaa, kun mä oon niin ihana ja tottahan mä rapsutuksesta tykkään. Lopulta vaan rupes niin väsyttään, että menin puun taa piiloon nukkumaan.  Ihmiset jo luuli, että musta olis tänä aamuna puhti pois, mutta mitä vielä. Aamulla kysyin ihan tikkana, että mihinkäs tänään lähdetään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti