sunnuntai 26. syyskuuta 2010

Helpottaa jo

Se eläinlääkäri sit kävi ja pisti mua isolla neulalla niskaan. Se silitti mua ja sanoi, että harvoin näkee näin kilttejä koiria.

Pari päivää mä olin sit aika nuupallani, mutta eilen rupes helpottaan. Tuli taas ihan koiramainen olo ja matalampi ihminenkin huomas, että mä oon toipumaan päin, kun jaksoin pitkästä aikaa tehdä pahaa ja kävin tyhjentämässä kylppärin roskiksen.

Tänään oli sitten jo kiva päivä. Korkeempi ihminen tuli pitkältä reissulta kotiin ja me päästiin sen kanssa metsään. Aurinkokin paistoi monen sateisen päivän jälkeen. Ehkä tää tästä vielä iloks muuttuu.

2 kommenttia:

  1. Mukava kuulla, että Usma voi jo paremmin. Ilmoittelehan, kun meidän porukka voisi tulla piristyspäivälle. :)

    VastaaPoista
  2. No kilttejäpä hyvinkin, Usmallahan on sädekehäkin tässä kuvassa!
    Muutenkin aivan hurmaavan kaunis kuva, koira, asetelma, värit...

    VastaaPoista