perjantai 10. joulukuuta 2010

Laumakivaa


Tänään meillä oli tosi kivaa, kun päästiin kavereitten kanssa yhdessä järven jäälle. Meitä oli Pyry (se on toi iso, pörrönen lapinkoirapoika vasemmalla), Seita, Ira (siitä tulee Eetun, sen poikakoiran sisko, jonka kans mulla oli, tossa syksyllä se pikku juttu..) ja mä.
Oli siellä meidän korkeemman ihmisen lisäks kaks muutakin ihmistä. Tossa ylemmässä kuvassa on se kiva mies, joka usein hakee meitä kaveriksi mettätöihin tai marjareissuille.
Toi musta on Ira ja se on just vaihtamassa kotia, mutta se ei voi vielä mennä sinne uuteen kotiin, kun Eetu, se mun ex-poikakaveri joutui jo toista kertaa leikkaukseen, kun se jäi hiljattain traktorin alle. Eetun pitää ensin rauhassa parantua, ennenku se voi ruveta riahuun uuden siskon kanssa.

Vaikka mä näytänki tossa kuvassa vähä suohirviöltä, toi Ira taitaa ihailla mua aika lailla. Seitalle se ei antanu luutansa, mutta mulle se toi sen lahjukseksi, että mä olsin sen kaveri ... ja kyllä mä oonki, vaikka se on välillä ärsyttävän pentumainen. Mut eihän se oo vielä vuottakaan vanha.
Seita on musta joskus vähä mustasukkanen. Tossa kuvassakin se vahtii, etten mä menis leikkiin kenenkään muun kanssa. Se on vähä semmonen, mutta ei se sille mitään mahda ja on se silti kiva ja rakas pikkusisko.

2 kommenttia: