perjantai 19. joulukuuta 2008

Pinna tiukalla



Mä pääsin korkeemman ihmisen mukaan tänään töihin, kun tolla matalammalla on vähä pinna tiukalla. Se taitaa pelätä joulupukkia (mitähän pahaa son tehny).. tai jouluun toi kiukuttelu ainakin jotenki liittyy. Se me ollaan huomattu. Siellä töissä mä istuskelin pihalla narun päässä laskemassa ihmisenpentuja, joita meni hirmuinen jono siitä ohi joulukoulukirkkoon. Sillä aikaa Seita oli täällä hurmannu roskakuskin, joka ei meinannu ollenkaan malttaa jatkaa matkaa, vaan olis jääny mieluiten leperteleen tolle blondille.

Onhan se söpö, niinku kuulemma mäkin, mutta kyllä meitäkin vähän se joulupukki jännittää. Sen verran on viimeaikoina ollu puhetta vakoilevista tontuista ja siitä, kuinka käy aattoiltana tuhmien, pienten lapinkoiranpentujen, jos ei pahanteko pian ala loppua. Matalampi ihminen kävi tuolla Minin blogissakin kattomassa ja huomas, ettei taida lahjavuori odottaa Miniäkään. On nää vaan rankkoja aikoja pahankurisille koiranlapsille.

3 kommenttia:

  1. Mutta kyllä joulupukki ymmärtää, kokemusta on. Kun olin 4-vuotias, niin olin joulunalla kerran kovin huolissani siitä, että kai joulupukki sen ymmärtää, että en minä tosissani koskaan kiukuttele. Leikillä vain.

    Ja kyllähän se joulupukki sen tiesi.

    VastaaPoista
  2. Kyllä se pukki koiralapsosia tuloo katsomaan, älä sitä pelkää. Kaikkihan joskus tuhmia on, me ihmisetkin. Muffe-äippä jo Miniä kehotti käyttäytymään tiä sitten uskooko vai onko murkku-ikä jo pahakin :)

    VastaaPoista
  3. Söpöys on huima etu. Ja jos siihen vielä yhdistää koiramaisen kilttiyden niin vot.

    VastaaPoista