sunnuntai 5. elokuuta 2012

Kuono turvoksissa

Meidän ihmiset väittää, että mulla on tapana työntää kuononi vähän joka paikkaan ja varsinkin semmoisiin, minne sitä ei kaivata. No, tänään siitä piirteestä oli mulle hyötyä, sillä muuten en olis päässy mukaan synttäreille.

Alusta kerrottuna se juttu meni näin: Metsälenkillä mä otin taas yhteen muutaman ampparin kans ja ne siivekkäät voitti(niitä oli enemmän). Mun kuono alkoi sit turvota siitä kohtaa, mihin joku öttiäinen oli pistäny. Kotona matalampi huolestui kovasti, varsinkin kun korkeempi ei osannu sanoo mikä siihen oli purassu. Olishan se voinu olla vaikka käärme.

Niin mä sit pääsin mukaan juhlille (että ne vois vahtii mun kuonoa ja kattoo pitääkö mut viedä lääkäriin) ja sain paljo rapsutuksia ( mutten yhtään kakkua. Höh) ja turvotuskin laski kuonosta ennenku päästiin takas kotiin. Ei hullumpi keikka. Taidan ihan surutta jatkaa kuononi tunkemista kaikkiin jänniin paikkoihin.

10 kommenttia:

  1. Voi toista! Onneksi loppui tarina kuitenkin hyvin, kun kerran juhliinkin pääsi mukaan ja turvotuskin laski suht nopeaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, koiruli nautti "koko rahan edestä", kun pääsi ihan ainoana koirana mukaan. Yleensä on kaksi muutakin kilpailemassa rapsutuksista ;)

      Poista
  2. Elämä on varmaan mukavaa, kun voit tunkea kuonosi joka paikkaan. Joskus sitten käy noin;( Mutta kovin söpö on toi sun kuonosi;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen söpöyden varaan mä aika paljon laskenkin. Oon järjestelmällisesti hionu näitä kuononkäyttötaitoja ja ainaskin tolta matalammalta mä saan melkeen kaiken mitä haluun, kun vaan pistän kuononi sen polvelle ja katton oikeen nätisti.

      Poista
  3. Sä et oo kyl moinaankaan tosta paukurasta. Luulis kyllä vähän kirveltävän. Et saanu kakkua? Huutava vääryys.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei. Paukura unhottui aika pian, mutta se kakkujuttu mua kaiveli vielä kotiin palattuakin.

      Poista
  4. Olipa ovela keino päästä mukaan juhlimaan :)

    VastaaPoista
  5. Kerrasta taitavat usein oppia nämä venkoilijat, sanoo Mamma
    Peikko on kesälomalla eteläisessä Suomessa, eikä ole kertomassa että meillä oli häät viime viikonloppuna ja hänellä oli ihan omiakin vieraita niissä juhlissa:)

    VastaaPoista
  6. Oi sentään. No, kai PEIKKO sentään sai kakkua?!!?

    VastaaPoista