tiistai 6. lokakuuta 2009

Kolme reipasta ja yks venttiilivikainen


Aamulla korkeempi, mä ja Seita oltiin tosi reippaita. Seita kävi rokotuksilla, eikä edes puhunu rumia sille eläinlääkärille. Korkeempikin oli tosi reipas, kun jaksoi nousta aikaisin ylös Seitaa kuskaamaan ja hoitaa sit vielä paljon muitakin asioita ennenkuin piti taas lähtee ajelemaan sinne kauas, toiselle paikkakunnalle, töihin.

Mä pääsin reipasteleen, kun Pippin oli jälleen kerran karannu aitauksesta. Korkeempi päästi mut irti ja vähä vaan viittoi kädellä ja käski viedä lampaan takas aitaukseen. Mä sit vein suorinta tietä, vaikkei mulle oo kukaan koskaan semmosta varsinaisesti opettanu. Mut osaanhan mä paljon muutakin, mitä ei oo opetettu. Ei me koirat niin tyhmiä olla kuin jotkut ihmiset kuvittelee.

Meidän matalampi ei sit ookkaan niin kovin reipas. Sillä vuotaa vissiin jotkut venttiilit tai jotain, kun vähän väliä siltä valuu vettä silmistä. Mut eiköhän se siitä taas. Muskakisu saa hoitaa sitä päivällä, kun me ollaan aitauksessa. Illalla, kun meidät haetaan sisälle, me kyllä keksitään sille taas jotain piristävää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti