perjantai 8. lokakuuta 2010

Leikkikarhu


Tänään käytiin taas viemässä metsänasukkaille omppuja evääksi, kun meillä on niitä liikaa ja karhuilla ja peuroilla voi olla siellä vaikka nälkä.

Kun ei satuttu näkemään oikeita karhuja, korkeempi käski mun ottaa julman otsoilmeen ja nappas sit tommosen kuvan. Vähän pienihän mä olen metsänpedoksi, enkä osaa kiivetä puuhun, enkä karjuakaan, mutta ei sitä kyllä tosta kuvasta arvaisi.

Kotona olin sitten ihan tavallinen, vähän märkä, lapinkoira ja sain ruuaksi makaronilaatikkoo. Syököhän karhut semmosta? Mä ainaskin tykkään siitä enemmän ku mustikoista ja ompuista.

3 kommenttia:

  1. Olis kyllä mennyt ihan karhusta, ellei totuutta olisi paljastettu.

    VastaaPoista
  2. Aika pelottava tuo sinun karhuilmeesi ;);) Kiva että muutuit takaisin ihan oikeeksi koiraksi!

    VastaaPoista
  3. Ihan selvä karhu :) Peikko sitten tykkää karhuista ja koeristakin :)

    VastaaPoista