lauantai 2. lokakuuta 2010

Työkoirana


Tänään olin taas työkoirana korkeemman ihmisen mukana aamusta myöhään iltaan. Kyllä se ihan työstä kävi olla pehmoleluna, valokuvamallina, hirmukärpästen ruokana ja syödä mustikoita koko päivän. Jossain vaiheessa tuli jo mitta täyteen niitä marjoja. Yritin kieltäytyä kohteliaasti, kun taas tarjottiin.
Rapsutuksiakin sain niin, että matalamman mielestä nyt pitäis olla varastot hetken täynnä, mutta eihän mulla koskaan. Aina on tilaa vielä hyvälle möyhennykselle..
Vähän naatiksihan tommonen homma vetää tämmöisen seurallisen paimenkoirankin, mutta kyllä mä sitten kotona virkistyin Seitan kanssa kunnon tervetuliaispainiin. Sillä oli vissiin ollu mua ikävä. Ainaskin se kiskoi mua korvista ihan siihen malliin.

4 kommenttia:

  1. Olikin jäkälävuode :) Oravat on vissiin vienet kaikki sammalet.

    VastaaPoista
  2. Juu, ne kurret tarvii varmaan paljon petivaatteita nyt kun on tulossa kulmä talvi :)

    VastaaPoista
  3. Onpa ollut hurjan hieno päivä.

    VastaaPoista
  4. Ompahan suloinen koiruus :)

    Kävin kurkkimassa, kun jotenkin tulee eksyttyä lapinkoira-aiheisiin blogeihin sitä omaa kotiin odotellessa.

    Mukavaa syksyä teille
    T:Hanna ja Tinka (sekarotuinen) ja tuleva pentu

    VastaaPoista