perjantai 2. joulukuuta 2011

Kaksi ruskeata karhua


6 kommenttia:

  1. Olette te aika hurmaava karhupari.

    VastaaPoista
  2. Hei! Onks ne ottanut sulta sen härvelin pois? Olet niin onnellisen ja tyytyväisen näköinen söpöliini.


    Leena

    VastaaPoista
  3. Kiitos, Aila. Säkin oot aika kiva :)

    Kiitos, Villiviini. Mä kerron tolle mun pikkukarhullekin :)

    Juu, ja kyllä mä tykkäsin, kun pääsisin siitä eroon. Pisti ihan naurattamaan, vähän niinku tossa kuvassa :)

    VastaaPoista
  4. Ai jaa, se härveli... mä ajattelin ensin aivan muunlaisia härveleitä Leenan kysymyksestä. Höh mua.

    VastaaPoista
  5. Heh, Usmalla ihan samanlaisia makuuasentoja kuin veljelläänkin :D Täällä pitkin päivää makoillaan ja vallan nukutaankin ihan katollaan mutkalla ihme asennoissa..kummallista sakkia :D

    VastaaPoista