lauantai 6. maaliskuuta 2010

Söpö pikkusisko




Melkeen kaikki, jotka näkee Seitan kuvissa sanoo, että se on hurjan nätti koira. Niin se kyllä onkin ja mun mielestä kaikin puolin söpö pikkusisko (Villiminttukissa on ihan samaa mieltä. Se hoitaa aina Seitaa enemmän ku mua).

En mä silti oo kateellinen. On ihan hyvä olla söpö, mutta on tärkeetä olla kiltti ja viisas kans. Mä panostan enemmän niihin ja sit tohon urheilupuoleen.

Viime aikoina meitä on Seitan kanssa viety enemmän erikseen joka paikkaan ku ennen. Mä luulen, että Seita on ekan kerran huomannu, että se on ihan erillinen koira, eikä vaan mun söpö pikkusisko. Se tekee sille hyvää. Matalampi väittää huomanneensa, että toi pikku blondi on paljon fiksumpi kuin on tiedettykään..

2 kommenttia:

  1. Blondit voivat välillä yllättää fiksuudellaan. Eikös sitä sitä paitsi sanota ettei ole koiraa karvoihin katsominen?

    VastaaPoista
  2. Minäkin olen sitä mieltä, että Seita on todella nätti tapaus! Todella kaunis :)

    Se on tietysti vain plussaa, että ei ihan blondi ole.. :)

    VastaaPoista