lauantai 1. tammikuuta 2011

Mietteliäällä tuulella

Matalampi väittää, että mä olen viime päivinä ollu hyvin mietteliäällä tuulella. Rapsutankkikin mulla on kaiken aikaa tyhjänä. Tahtoisin koko ajan olla oman ihmisen kainalossa hellittävänä.

Toiveikkaasti matalampi uskottelee itselleen, että se johtuu pennuista, jotka mun masussa kasvaa. Mua ei kuulemma aiota viedä mihinkään ultraäänikuvauksiin, ellei mitään huomattavia ongelmia ilmene. Ihmisten pitää siis vaan hillitä uteliaisuutensa ja malttaa vielä ainakin viis viikkoa. Sitten sen ehkä näkee jo päältä päin onko mun vattassa koiranpentuja. Nyt vaan arvaillaan.

3 kommenttia:

  1. Eikä ne ultratkaan valitettavasti kerro, että onko pentuja tulossa. Niitä voi olla tulossakin vaikka ultra väittäisi toista.

    Malttakaahan vielä! :)

    VastaaPoista
  2. Rapsutankki, hihih.. :)

    Sitten jos tulee pentuja, niin niiden kuviahan luonnollisesti tulee tänne blogiin ihan kamalan ja hirveän paljon?!?

    VastaaPoista