lauantai 4. kesäkuuta 2011

Kolmen koiran koti

" Tuleeko Essi takaisin?", mä kysyin eilen matalammalta monta kertaa ja olin kuulemma epätavallisen levoton, mutta matalampi selitti, että meidän talossa on nyt vaan kolme koiraa ja näillä mennään.
Yöllä myöhään lähdettiin ensimmäistä kertaa Ainun elämän aikana hihnalenkille niin, että molemmat ihmiset ja me kaikki koirat oltiin mukana. Mä olin vähä tuhma ja kiusasin yhtä siiliä. Sain siitä kyllä niin kovat nuhteet ja piikkejä nenään, että enää en kokeile. Muuten oli mukavaa, kun maailma tuoksui kesältä, oli lämmintä ja hyvää lenkkiseuraa. Taitaa kuulkaa olla kesä ja mulla on huomenna kolmivuotissynttäri!

3 kommenttia:

  1. Huh, niin se aika rientää. Tuntuu ettei siitä nyt niin kauaa ole, kun minäkin kävin katsomassa yhtä vähän pahankurista koiranaperoa, jolla oli aika kiarot silmät.

    VastaaPoista
  2. Auts! Et kai vihjaa, että mulla olis kiarot silmät? ... ja seita oli vissiin sit se pahankurinen pentu ;-)

    VastaaPoista
  3. Ai sinäki sisko oot tykästynyt siileihin. Mä myös! Toi emäntä ei siitä mun innostuksesta kauheesti tykkää ja kiskoo mua aina niistä piikkipalloista eroon. Toi ihminen on kans varmaan tiedostanut meidän nelijalkasten elon rajallisuuden, kun se tossa joku aika takaperin katteli mun ja Juuson pentuaikojen kuvia kaihoten. Kai se kaihomieli iski siihen silloinkin kun se luki teidän Essi-uutisia ja pyyhki silmäkulmiaan. Mä ja Juuso lähetetään kanssa omat osanottomme.

    Surullisista uutisista huolimatta onnea synttäreiden johdosta sisko! T. Jere-veikka

    VastaaPoista