keskiviikko 8. huhtikuuta 2009

Ihminen on oppivainen

Toi matalampi löysi taas tänään netistä jonku jutun, jossa puhutaan siitä, kuinka meillä koirilla on synnynnäinen kyky oppia ihmisiltä. Onkohan kukaan tutkinu sitä, kuinka ihmiset oppii koirilta? Jotkut on ainakin selvästi kovapäisempiä yksilöitä ku toiset. Mä ainaskin tiedän tasan tarkkaan, kuinka kannattaa toimia, jos mä haluun jotain, mitä en ite saa hankituks. Mä meen aina sanoon tolle matalammalle ja se selittää sen sitte sille korkeemmalle, joka on se toteutusporras. Ruokaa, vettä ja rapsutuksii me tietenkin saadaan tolta matalemmaltakin, mutta ulkoiluasiat tarttee hoitaa korkeemman kans. Mä oon vaan huomannu, että toi matalampi on vähä helpommin koulutettavaa sorttia. siks mä puhun aina ensin sille.

Tänään pitäis muuten kauppaan kuulemma tulla se uus piuhakin, jolla meidän kuvia saadaan tänne blogiin joltain toiselta koneelta. Illalla näätte sit varmaan kuinka rapainen meidän häkki on ja lumipallotkin on sulanu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti