maanantai 13. joulukuuta 2010

Kuuraparta karvanuttu

Eilen, järvellä, mulle kasvoi parta. Oli kuulemma hassun näköstä, vaikken mä itte mitään huomannu.

Tänään kävi sit semmonen juttu, että mä unohduin useammaks tunniksi kellariin, kun livahdin sinne luvatta ennenku ihmiset lähti asioille, eikä ketään ollu kotona päästämässä mua pois.

Siellä kellarissa oli ihan pimeetä ja kylmää, eikä edes mitään hyvää syötävää. Omppuja ja jotain punaisia marjoja vaan. Mä kiljuin kovasti. Seita ja kisut oli toisella puolella ihan huolissaan. Kyllä oli suuri helpotus, kun ihmiset lopulta palas ja pelasti mut pulasta. Ihan heti en mee uudestaan.

4 kommenttia:

  1. Hieno partahan sinulle on kasvanut. Ei sinne kellariin kannata toiste mennä, eihän pelkät omenat oikein koiran nälkää pidä. Iloista joulun odotusta!

    VastaaPoista
  2. Samaa mieltä kuin Famu, hieno on parta! Muoti on sama täälläkin, tosin meidän pikkulikalla kuuraparta korostuu mustaa väriä vasten. :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos samoin Famu...siis sen joulun odotuksen suhteen. Kellariin ihmisten kannattaa varmaan mennä, mutta ei ehkä Amandan. Kissat varmaan tykkää omenoista vielä vähemmän kuin me koirat.

    Juu, Saiva on välillä talvikuvissa melkeen pikku tontun näkönen. Terkkuja sille :)

    VastaaPoista
  4. Mitä olen kissanomistajilta kuullut, niin kissoille taitaa käydä vähän useamminkin tuota, että tulevat huomaamatta suljetuksi jonnekin ja piilo paljastuu vasta, kun kissaa aletaan kaipaamaan esim. syömään.

    VastaaPoista