torstai 23. joulukuuta 2010

Tuleeko niitä pentuja vai ei?

Eilen ajeltiin hirmupakkasessa pitkä matka sinne, mistä mut pentuna haettiin. Essikin oli mukana autossa, kun ei se enää jaksa pissimättä sisällä koko päivää.

Matalampi sanoi, että me mennään hakemaan sieltä mulle pentuja, mutta ei siellä mitään pentuja ollu. Paljon isoja koiruja vaan ja se Sakkeherra, jonka noi ihmiset on valinnu mulle sulhasmiäheks kysymättä multa yhtään mitään.
Se Sakke oli nyt vähän oudolla tuulella, eikä yhtään niin kiva ku silloin, kun me kerran näyttelyssä tavattiin. Mua rupes ihan hirvittään, kun se oli niin tykötuleva, että mä menin tuolin alle piiloon ja murrasin sille.

Matalampi sit tuli mulle selittämään, että ei me saada pentuja, jos en mä tuu pois sieltä. No, mä sit tulin, kun pennut on ihan kivoja, mutta ei meille mitään pentuja tullu sittenkään. Ihminen yritti selittää, että helmikuun lopulla voi nyt sitten tulla, mutta en mä kyllä tajuu, miksi niitä nyt jo piti käydä hakemassa.

Ulkona on hirvee pakkanen ja ihmisillä on kiire. Mullon vähän tylsää, kun ei kukaan kerkee, eikä tarkene viedä meitä järvelle juoksenteleen.

6 kommenttia:

  1. Että nyt sitten vain pidetään peukkuja! ;D

    VastaaPoista
  2. hei usma,

    toivotaan että saat niitä pentuja sitten kevättalvella. olehan vaan malttavainen siihen asti.

    mä saattaisin olla kiinnostunut sun pennusta, silleen vanhuuspäivien kaveriksi, mutta jutellaan siitä myöhemmin, ensin vietetään maukas joulu.

    VastaaPoista
  3. Rölliltä ja ihmisiltä Hyvää Joulua myös teille kaikille! :)

    VastaaPoista
  4. Toivotaan, että karvakuonoja maailmaan tupsahtaa, ja kaikki menee hyvin!

    VastaaPoista
  5. Juu-u, Minz. Ainaskin mun ihmiset kovasti pitää :)

    Mä itte kyllä oon kiltti kaikille muille koirille, Roosa. Toivottavasti ne karvakakarat tulis siinä suhteessa muhun. Ihan niin toimeliaita niitten ei kuulemma tarttis olla, ku mä olin pienenä.Semmoset tättähäärät saattaa käydä vanhempien koiraneitien hermoille. Mäkin kuulemma roikuin Essin hännässä ja kiusasin sitä koko ajan, kunnes mulle tuotiin Seita leikkikaveriksi ;)

    Kiitos samoin Hanna ja Rölli :)

    Juu, Dancing Queen. Teklalle terveisiä :)

    VastaaPoista
  6. Nyt sitten vaan jännätään, jotta tupsahtaako pikku-usmia maailmaan. :)

    VastaaPoista