lauantai 23. huhtikuuta 2011

Muksu reissaa

Tänään toi mun muksu pääsi ekalle autoreissulle (jos ei sirutuskäyntiä lääkäriin lasketa, eikä lasketa).
Käytiin kylässä ja siellä oli tilaa juosta. Luntakin oli paljon enemmän ku meillä. Ainun takatassuilla oli niin kiire, että ne meinas mennä etutassujen edelle.
Seitaa vähän huolesutti, etten mä vaan pure mun lasta liian lujaa, mutta en tietenkään. Se on mun pieni oma kakara ja mä osaan kyllä pitää siitä huolta. On silti hyvä, että sillä on tommonen kiltti tätikin.

5 kommenttia:

  1. Kohta se piäni on samankokoinen kuin muutkin :)

    VastaaPoista
  2. Hyvä, että kuri ja rakkaus on tasapainossa. Ei sitä pieni muuten opi.

    VastaaPoista
  3. Hassun näköistä tuo pikkuisen juoksu =)

    VastaaPoista
  4. Kyllä on ihania otuksia nämä lappalaiset... Meillä tosin tuo toinen versio, mutta joskus kun kaveria tytölle mietitään niin kenties sitten voisi meillekin muuttaa karvakkaampi versio.

    Pentujen kuvat netissä pitäisi lailla kieltää! Ovat niin kaameita katsottavia... niistä saa seuraamukseksi vain kamalan "pentukuumeen"!

    Ihania päiviä niin neli- kuin kaksijalkaisille!

    T: porokoira Minni

    VastaaPoista
  5. Naukulan likat ovat heittäneet teille haasteen! Käykäähän ottamassa koppi!

    VastaaPoista