perjantai 21. marraskuuta 2008

Ihmisten töissä

Tänään mä pääsin korkeemman ihmisen mukana sinne koiranruuantienaukseen. Ei se mun mielestä kyllä ollu homma eikä mikään. Istuskelin kiltisti narussa pihalla, kun ei mua kuulemma sisälle voinu ottaa, ettei tuu nuorisotilaan koiranpalasia ja allergisille nuha. Sitte me käytiin ihmisen kans hautuumaalla viemäs joku sähkövempele varastoon. Siellä mua silitti semmonen mies, joka ei kuulemma tykkää oikeen kenestäkään, mutta musta se kumminkin tykkäs. Ei se tiätysti mikään ihme oo. Oonhan mä aika ihana.Vainajien päälle ei saanu pissiä. Siitä ihminen piti huolen, mutta oli siellä ihan mielenkiintoisia hajuja.

Kun me tultiin kotiin, Seita sanoi, että sillon ollu ikävä. Se oli joutunu täällä leikkiin vaan matalamman ihmisen ja Essin kans, kun kissat ei siitä tykkää ja matalampi oli uhkaillu sitä kynsisaksilla, kun se oli raapinu oveen jäljet. Kyllä mä oon sitä mieltä, että toi korkeempi voi ihan hyvin jäädä kotiin ja mä voin käydä hoitamas sen hommat, jos sitä jonakin aamuna kovasti väsyttää. On toi töissä käyminen sen verran helppoo hommaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti