lauantai 5. syyskuuta 2009

Kotona taas

Mä oon kotona taas. Takana vähän kökkö viikko. Kun me mentiin korkeemman ihmisen ja muuttokärryn kans sinne paikkaan, missä meidän uus koti pitäis olla, siellä asuikin vielä muita ihmisiä ja talo oli täynnä kissoja ja kakkaa. Me oltiin sit käytännössä kodittomia koko viikon ja korkeemmalla oli koko ajan hirvee kiire. Ei se ehtiny mun kans lenkillekään, mut mä sit yritin olla kiltisti, vahdin välillä yhtä lipputankoo (eikä sitä muuten kukaan saanu vietyy, vaikka siitä talosta kaikkee tavaraa tuppaa katoamaankin).
Kotona Seita oli odottanu mua kuulemma hirmukauheesti. Se oli aivan innoissaan, kun pääsi pitkästä aikaa taas harrastaan koirapainia. Matalampi ihminen oli puolestaan hämmästyny siitä kuinka paljo mun karva oli kasvanu. Olkapäistä on jo haalee kesäkarva hävinny ja tumma suklaanruskea talvikarva tuppaa esille muualtakin. Seon tosi tuuheeta ja pehmeetä.
Metsälenkillä bongattiin naapurintäti, joka oli hirmukärpästen varalta suojautunu tollasella mörköpuvulla, mut ei me pelätty sitä yhtään. Kyllä on kiva olla taas kotona.

3 kommenttia:

  1. Jekku muuttuu jatkuvasti ulkoisesti :) Ei sitä arjessa huomaa, mutta jos on parin päivän reissulla niin jo on eri näköinen koiruus vastassa :)

    Täällä on alkanut sataa pieniä koiranhampaita. :)

    Toivottavasti teidän muutto onnistuu hienosti!

    VastaaPoista
  2. Pöö Usma. Sinä se muistutat aina enemmän ja enemmän piäntä karhua. Tuossa ekassa kuvassa voisi jo olla melkein varma jollei tietäisi paremmin.

    VastaaPoista
  3. Vai sataa teillä koiranhampaita, quu. Teillä sitten vissiin myös kokeillaan niitä uusia ja hierotaan kutiavia ikeniä joka paikkaan? Niin me ainakin Seitan kanssa tehtiin. ;-)

    Juu, Isopeikko. Päivästä riippuen mä kuulemma oon susi, kettu tai karhu. Tänään tais olla aika karhumainen päivä :)

    VastaaPoista