perjantai 18. helmikuuta 2011

Odottavan aika on pitkä

Äh, kun en mä enää jaksais odottaa niitä pentuja, eikä meinaa jaksaa mun ihmisetkään. Toissailtana mulla alko semmoset oireet, että matalampi päätteli jo synnytyksen alkaneen, mutta se oli vielä väärä hälytys.

Meidän matalampi on aina tommonen hätähousu, mutta mun pennut ei taida olla. Ne on tänään ollu mun vattassa vasta 58 vuorokautta ja koirat yleensä joutuu odottaan vauvojaan keskimäärin 63 päivää...Tosin tämmöset nuoret ensisynnyttäjät usein saa ne näkösälle ennemmin.
On mulla kyllä sillai huono olo, että näkee, että ne on tulossa. Pari yötä matalampi on jo valvonu mun vieressä, ettei vaan sattuis, mitään semmosta vahinkoo, minkä se pystyis estään..
Väsyneitä ollaan molemmat ja mua läähätyttää välillä kovasti, mutta kuten tosta tämänaamuisesta kuvasta näkyy, ruoka mulle maistuu vieläkin niin, että piti oikeen kadehtia ton Essin namia sen jälkeen, kun olin syöny omani.

8 kommenttia:

  1. Täälläkin jännitettään joko siellä on pennut tulleet.Kohta nähdään kuin suoisia karvapallloja sieltä tulee.
    Saapa nähä onko meidänkin muori pieniin päin kun meni karkaamaan..

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä Usmalle ja tietty kummitädille;)!Hengessä mukana, ja toivottavasti emäntä lähettää hienoja kuvia meille tänne Espanjaan!

    VastaaPoista
  3. piti oikein tänne tulla kuulumisille kun talossa oli niin hiljaista.

    älä huoli, usma, kaikki menee ihan hyvin ja kohta saat ne pallerot tissille.

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Malta vaan, kohta sul on vauvoja ja sit on kiire :9

    VastaaPoista
  6. Joo, tottahan me blogilaiset kanssa jännitetään ja odotetaan malttamattomina. Tsemppiä Usmalle!

    VastaaPoista
  7. Tsemppiä, jännityksessä ollaan. Odotamme kuvia, jos vain jaksat sitten laittaa. Voimia Teille kaikille :)

    VastaaPoista