sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Täti tiskaa


Toi videokuva on nyt vähä noloa, kun ei meidän matalampi oikeen hallitse tekniikkaa.

Seita siinä tiskaa mun ruokakuppeja, kun ei se oikeen tiedä, kuinka muuten uskaltais lähestyä mun pentuja.

Ipanat on kovasti ruvenneet riehumaan. Niitä pitää vissiin ruveta kasvattamaan muutenkin kuin antamalla ruokaa. Harmi, kun tuli liian isoja tiedostoja parista pätkästä, jossa mä opetan niille odottamisen jaloa taitoa.

Eilen Ainu puri mua tassuun. Heti perään se puri itteään. samaan paikkaan. Mahtoiko kokeilla, miltä semmonen tuntuu..

Toi, joka tossa lopussa käy antamassa mulle pusun ja läppää tassulla nenälle, on Murri. Se on sitten tosi sulonen poika.

3 kommenttia:

  1. Auttavainen täti! Voimia ja jaksamisia sinne.

    VastaaPoista
  2. Niin on söpöjä koiralapsia ja tätikin asialla. Toivottavasti huomenna kaikki sujuu hyvin ja saatte hyviä uutisia. tv. sisko

    VastaaPoista