lauantai 25. lokakuuta 2008

Lastenvahtihuki

Tänään me nelitassuiset jäädään ihan ekaa kertaa keskenämme muutamaksi tunniksi kotiin, kun nuo ihmisotukset aikoo mennä konserttiin. Mun pitäis kuulemma vahtii Seitaa, mutta kukas vahtii Mua!?! Ei Essi ainakaan. Se soittaa korkeintaan eläinsuojeluviranomaisille, että tulkaa hakemaan täältä pois yksi vanha seropi, jota toiset koirat koko ajan rääkkää.

Seita on kyllä sillai hassu pentu, että vaikka se tykkää musta ihan mahdottomasti, sitä pelottaa heti, jos ihmiset kaikkoo näkyvistä. Eilen se luuli hetken olevansa yksin kissojen kans kotona, kun me oltiin Essin ja korkeemman ihmisen kans lenkillä (ja matalampi poti taas yläkerrassa peittojen alla jotain kremppojaan). Silloon Seita hätääntyi ja alkoi ulvoa ku sumusireeni. Pieni, palttoonnapinkokoinen pörröeläin päästämässä sisäistä suttaan valloilleen oli oman ihmisen mielestä aika hihityttävä näky, vaikka ottikin kovasti korviin. Onneks meillä ei ole naapureita lähellä.

Mä yritän nyt sitten tsempata ja hoitaa tän lastenvahtihukin kunnialla. Katsotaan kuinka käy. Ai, niin ja tossa kuvassa näkyy muuten se mun oma pölyimurikin. Sitä me järsitään aina ennenkuin illalla mennään nukkumaan.

1 kommentti:

  1. heii, mä varastin teiltä yhden kuvan tonne mun blogin seurataan laatikkoon :) kun en huomannut ainakaan teillä omaa "nappia" nii tein ite, jotenka teidän sivulle löytää nyt myös meidän sivujen kautta :) ja itsellä helpompaa vaan siitä kuvasta napsaista ja voilaa pääsen blogiinne nii ei tarvitse etsiä omista kirjoituksista joihin ootte kommentoinut :)) mites siellä karvakorvien kanssa menee, luin että pari kissaa hoidossa, me otetaan joskus kyllä toinen viellä mutta yksi pentu riittänee tällä hetkellä erittäin hyvin meinaan tuo meidän lappari ;) mutta hirveän suloinen katti olis ollu kyllä tarjolla.. piru vie..

    VastaaPoista